Hea teeninduse ja patsiendi usalduse tagab järjepidev koostöö

2. märts 2018

Märts on traditsiooniliselt Hea Teeninduse Kuu. Ida-Tallinna Keskhaigla pööratakse sel kuul rohkem tähelepanu heale teenindusele ja koostöö olulisusele haiglas.

Hea teeninduse järjepidev pakkumine on Ida-Tallinna Keskhaiglale oluline ja juba 14 aastat on haigla pööranud tähelepanu oma tublidele klienditeenindajatele ja riidehoidjatele, aidanud kaasa teenindaja ameti väärtustamisele ning teeninduskultuuri arendamisele. Seda kõike senisest veelgi parema teeninduse tagamiseks.

Teenindusega on nii nagu kõigi asjadega siin elus: tee teisele seda, mida ise tahad elus kogeda. See on elementaarne. Me keegi ei taha ju halba teenindust saada. Meie jaoks tähendab hea teenindus seda, et märkad patsienti, oled tema suhtes tähelepanelik ja abivalmis. Oluline on viisakus: tervitamine, küsimine, kaardistamine - kui inimesel on mure, ei jäta teda sellega üksi. Väga lihtne oleks vastata: “ma ei tea” või “ma ei oska”, ent tuleb püüda lahendust leida, nii palju kui vähegi võimalik.

Haigla teeninduskultuuri üks nurgakive on katkematu koostöö - igapäevane infovahetus erinevate osakondade ja inimeste vahel. Ühise eesmärgi nimel koos töötades võidab nii patsient kui haigla. Ida-Tallinna Keskhaigla lähtub põhimõttest „Koostöö on meie nägu“. Märts on meie haiglas vaid üks hea teeninduse kaheteistkümnest kuust, tegelikkuses me pingutame hea teeninduse pakkumiseks igal aastaajal ja kogu aeg.

Mida rohkem me märkame head teenindust ja anname sellest ka teada, seda enam suureneb teenindajate soov teha oma tööd veelgi suurema rõõmuga.

Meie haigla erinevates üksustes on nähtaval kohal ringikujulised koostööplakatid ning samuti on kasutusel sarnased rinnamärgid. Heaks traditsiooniks on haiglas saanud aasta parimate teenindajate väljaselgitamine ja tunnustamine aprillikuu alguses.

Head koostööd!

Tagasi