Hea teenindus ja koostöö on haiglas olulised

3. märts 2014

Traditsiooniliselt pöörame haiglas märtsikuus rohkem tähelepanu heale teenindusele ja koostöö olulisusele.

Juba 10  aastat oleme mõtestanud haigla teenindaja ametit, tegelenud teeninduskvaliteedi parandamise ning patsientide rahulolu analüüsiga. Rõhutame haiglas koostöö tähtsust ja selleks töötasime välja moto „Koostöö on meie nägu“. Sel aastal jõuab meie maja töötaja ja patsiendini ka esmakordselt siseleht, kus kajastame meenutusi, mõtisklusi ning uudiseid, töist infot ja veidi ka meelelahutust.

Töötame haiglas selleks, et patsient saaks vajalikku abi ning väärtustame usku, et koos tegutsedes saavutame rohkem. Ühise eesmärgi nimel töötades võidab patsient ja võidame meie ise. Iga lüli meeskonnas on oluline ning seepärast ootame kõigilt tagasisidet - ärge peljake ise kiita ja kiita saada!

Polikliinikutes on nähtaval kohal ringikujulised koostöö plakatid ning samuti on kasutusel sarnased märgid.

Märtsikuu jooksul selgitame välja ja tunnustame aasta parimaid teenindajaid. Ootame tagasisidet teeninduskogemusest, märtsikuu jooksul on võimalik märku anda meie haigla kodulehel www.itk.ee „Tagasiside“ või postitades arvamuse registratuurides/polikliinikus asuvasse postkasti, lisaks saab anda tagasisidet, kirjutades Facebooki.

Soovime head koostööd!

 

Info ja kontakt:

Lea Karik
57980

  

Tagasi