Hea teeninduse ja patsiendi usalduse tagab järjepidev koostöö

2. märts 2017

Märts on traditsiooniliselt Hea Teeninduse Kuu. Ida-Tallinna Keskhaiglas pööratakse sel kuul rohkem tähelepanu heale teenindusele ja koostöö olulisusele haiglas.

Hea teeninduse järjepidev pakkumine on Ida-Tallinna Keskhaiglale oluline ja juba 13 aastat on haigla tähelepanu pööranud oma tublidele klienditeenindajatele, aidanud kaasa teenindaja ameti väärtustamisele ning klienditeeninduse arendamisele. Seda kõike senisest veelgi parema teeninduse tagamiseks.

Hea klienditeeninduse üks nurgakive on katkematu koostöö - igapäevane infovahetus erinevate osakondade ja inimeste vahel. Ühise eesmärgi nimel koos töötades võidab nii patsient kui haigla. Ida-Tallinna Keskhaigla lähtub põhimõttest „Koostöö on meie nägu“. Märts on meie haiglas vaid üks hea teeninduse kaheteistkümnest kuust - me pingutame hea teeninduse pakkumiseks igal aastaajal ja kuul.

Hea Teeninduse Kuu raames on Ida-Tallinna Keskhaigla üksustes nähtaval kohal ringikujulised koostööplakatid ning samuti on kasutusel sarnased rinnamärgid.

Head koostööd!

Tagasi