Hea teada

Patsiendiportaal iPatsient

  • Patsiendiportaalis on võimalik tutvuda oma terviseandmetega alates 2013. aasta algusest. Nähtavad on epikriisid, kinnitatud laborianalüüside ja uuringute vastused, sh spermogrammid. Rasedakaarti portaali kaudu vaadata ei saa. Varasemate aastate haigusjuhtumite kohta on nähtav info selle liigi ja raviarsti kohta.
  • Patsiendiportaali iPatsient kaudu on esialgu võimalik broneerida aega eriarsti esmasele vastuvõtule eeldusel, et erialadel, kus on saatekirja nõue, on olemas digitaalne saatekiri. Portaalis saab maksta arveid ning tühistada olemasolevaid broneeringuid. Patsiendil on võimalik Patsiendiportaalis tühistada kõiki tervishoiuteenuse osutamiseks broneeritud aegu sõltumata sellest, kas broneering on tehtud Patsiendiportaalis, registratuuris, telefoni teel või tervishoiutöötaja poolt.  Tulevikus on plaanis realiseerida ka muudele vastuvõttudele ja teenustele (nt õe vastuvõtud,  tasulised teenused jne) broneerimise võimalus.
  • Patsiendiportaalis saavad broneeringuid teha isikud alates 18. elusaastast. Alla 18-aastastele isikutele vastuvõtuaja broneerimiseks palume helistada tel 666 1900.
  • Patsiendiportaalis saab arvet tasuda Swedbanki, SEB, Nordea, Daske Banki ja LHV/Luminor internetipanga kaudu.
  • Küsimused ja ettepanekud palume saata e-posti aadressile ipatsient[A]itk.ee.

 

Ida-Tallinna Keskhaigla on suitsuvaba haigla.  

Hoolime kõigi tervisest ja tahame kaitsta haigla töötajaid, patsiente ja külastajaid passiivse suitsetamise eest. Anname teada, et haigla ruumides ja territooriumil ei tohi suitsetada. Suitsuvaba ja tervist edendava haiglana kutsume üles hoolima enda ja kaasinimeste tervisest.

Analüüsi tulemuste teavitamine telefoni teel

  • Kui teil on kokkulepe arsti või õega helistada kindlal kellaajal, pidage sellest kinni. Muudel aegadel on arst ja õde hõivatud teiste patsientidega ega saa teie kõnele vastata.
  • Kui soovite analüüsi vastuseid paberkandjal, siis on võimalik avalduse alusel neid väljastada.
  • Avalduse saate täita elektrooniliselt haigla kodulehel või kirjutada käsitsi ja esitada avaldus Ida-Tallinna Keskhaigla registratuuri.

Arsti telefoninumber

  • Kui soovite oma arstiga ühendust, siis on telefoniteeninduse (telefonil 666 1900) kaudu võimalik teie kõne arsti vastuvõtu ajal kabinetiga ühendada. Kui arst või õde on hetkel hõivatud teiste patsientidega, siis ei ole võimalik teie kõnele vastata Täpsemaid osakondade telefoninumbreid saate vaadata meie kodulehelt, iga kliiniku alajaotusest Meie inimesed või vajadusel ka Kontakt – Valvetelefonid.


Korduvalt ühe arsti vastuvõttu külastavad patsiendid

  • Juhul kui arst peab vajalikuks teie tagasikutsumist kindla aja vältel, on tal võimalus vormistada patsiendi tagasikutse. Kui arst soovitas Teil aeg broneerida registratuuri kaudu, on tegemist uue aja ja üldjärjekorraga.
  • Sama arsti korduva vastuvõtu korral, kui eelmisest sama arsti visiiditasu maksmisest on möödunud 90 päeva, tuleb tasuda uuesti visiiditasu 5 eurot.


Uuringutele broneeritud aeg

  • Meie haigla viib läbi diagnostilisi uuringuid erinevates üksustes. Palun lugege saatekirjalt, millisel aadressil toimub teie uuring. Kuna diagnostilised uuringud toimuvad erinevatel haigla aadressidel, on oluline, et olete uuringu alguseks õiges kohas. Uuringud on kellaajaliselt ja ajaliselt piiratud. Juhul, kui olete sattunud valele aadressile, ei pruugi te enam soovitud uuringule pääseda.


Arsti vastuvõtu ajad

  • Tavapärase töörütmiga on vastuvõttudele võimalik aegu broneerida 4 kuud ette.
  • Osadel erialadel, nt dermatoveneroloogia on spetsialistide vähesuse ja haigekassa lepingu tõttu vastuvõtt piiratum kui abivajajate hulk. Vabandame, kuid seetõttu on teenuse osutamine piiratud.


Saatekirja nõue

  • Saatekirja nõue eriarstile tuleneb Ravikindlustusseadusest. Kuna eriarstide vastuvõttude ajad on piiratud, soovitame teil pidada nõu oma perearstiga. Eriarsti konsultatsiooni vajaduse kohta annab soovituse või otsustuse perearst. Vajadusel kirjutab ta teile välja saatekirja. Eelistame digitaalset saatekirja, sellisel juhul on broneerides kogu info nähtav nii patsiendiportaalis kui ka telefoni teel broneerides.


Arvete tasumine

  • Arveldamine toimub haiglas sularahas või kaardimaksega, äärmisel vajadusel anname arve kaasa. Pangaülekandega arve tasumisel palume selgitusse märkida arve number ning patsiendi nimi. Haiglas viibimise korral vormistab haigla terviseinfosüsteem arve automaatselt. Patsiendi nimele jääb võlgnevus kuni selle tasumiseni.

NB! Maksetähtaja ületamisel saadame patsiendile meeldetuletuse ning makse mittelaekumisel 30 päeva jooksul pärast maksetähtaja möödumist edastatakse arve menetlemiseks inkassofirmale. Ebamugavuste vältimiseks palume tasuda kõik arved õigeaegselt.


Radioloogiliste uuringute alane nõustamine (nõuandeliin)

  • Kui soovite saada radioloogiliste uuringute teostamise kohta infot, siis helistage radioloogiliste uuringute nõuandeliinile telefonil  666 5166 või saatke kiri e-postile radioloogiainfo[A]itk.ee. Nõustamine toimub E–R kell 8–16, nõustatakse kõikide radioloogiliste uuringute eelselt – ultraheliuuring, röntgenuuring, kompuutertomograafiline uuring, magnetresonantstomograafiline uuring, mammograafia, kompuutertomograafia, isotoopuuring, intravenoosne urograafia, PET-KT-uuring 18F-FDG-ga.

Patsiendi transport

Kui ravi haiglas on lõppenud ja patsient on olukorras, kus koju või hooldekodusse minemiseks on vaja istuvas asendis ratastoolis või lamavas asendis raamil transporti, siis on mitmeid võimalusi selle tellimiseks. Ida-Tallinna Keskhaigla ei osuta transporditeenust.

Transporditeenust pakuvad

  • Tallinna Kiirabi tel +372 697 1145 operatiiv@tems.ee, www.tems.ee (töötavad kaheliikmelise meeskonnaga ainult tööpäevadel 9.00–17.00).
  • Kaljo Kaasik FIE tel +372 56 35 3386 kaljo.kaasik@mail.ee, www.med-transport.ee (töötab enamasti üksi, päevasel ajal, transport ratastooliga, eelneval kokkuleppel ka raamiga).
  • AndMar Medservice OÜ tel +372 5684 3333 info@medservice.ee, www.medservice.ee (töötavad kaheliikmelise meeskonnaga 24/7, transpordivad nii ratastoolikui ka raamihaigeid)

Transpordi tellimisel soovitame teenuseosutajaga läbi rääkida kõik transpordiga
seonduv, s.h:

  • patsiendi kaal
  • kas ta vajab ratastooli- või raamitransporti
  • lisahapnikuvajadus
  • kust, kuhu ja millal transporditakse
  • mitmendale korrusele jne

Transporditeenus on tasuline, tasu määrab teenuseosutaja. Patsiendi turvalise transportimise eest vastutab teenuseosutaja.

Pildistamine ja videosalvestamine

  • Ida-Tallinna Keskhaigla kõikide üksuste ruumides on haigla töötajate pildistamine ja videosalvestamine keelatud.

Tervishoiuteenuse osutamise üldtingimused

  • Tervishoiuteenuste osutamise üldtingimustega saab tutvuda SIIN.

Andmekaitse

  • Ida-Tallinna Keskhaigla andmekaitsetingimusetega saate tutvuda SIIN.